Har du spørgsmål?
Vi hjælper gerne!!
Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!
Send spørgskemaer og modtag besvarelser fra dine kunder og klienter.
Indsaml informationer fra din kunde med et spørgeskema online - nemt og enkelt. Skal du bruge vigtige og nødvendige oplysninger inden behandlingen?
Eller vil du gerne vide hvordan din kunde oplevede dit event?
Så kan du oprette og automatisk udsende spørgeskemaer online via dit eventsystem eller dit bookingsystem. Det online spørgeskema kan også sendes manuelt alt efter dine behov. Besvarelserne modtages og registreres automatisk og direkte på din kundes profil i eventsystemet. Du behøver ikke foretage dig andet end at læse dem.
Du kan tilpasse dine skemaer og spørgsmål til de oplysninger du har brug for og dermed den undersøgelse du gerne vil lave. Der findes mange måder at stille spørgsmål på og således også mange forskellige måder, spørgsmålet kan besvares på. Om det er at kunden f.eks. skal skrive en fritekst, angive på en skala fra 1-10 eller sætte flueben i ja/nej, så findes der mange muligheder. Du kan til hver en tid tilføje, rette og slette i dit spørgeskema.
Med spørgeskemaer har du mulighed for at indsamle relevant og nødvendig information fra dine kunder. Knyt spørgeskemaerne til et event, og indstil om de skal udsendes før eller efter dit event. Uanset hvad du vælger, så får du mere tid til at gøre det, du er god til.
For at bruge vores online spørgeskemamodul skal du have enten bookingmodulet eller eventmodulet. Hvis du allerede har et af disse moduler, kan du nemt aktivere spørgeskemamodulet for en fast månedlig pris på 99,- DKK eksl. moms.
Når modulet er aktiveret, fungerer det øjeblikkeligt. Alle moduler i Gecko arbejder effektivt og gnidningsfrit sammen, hvilket gør det utrolig nemt at bruge.
Du behøver ikke foretage nogen ekstra opsætning, før du kan begynde at oprette og udsende spørgeskemaer til dine kunder og klienter.
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.