Har du spørgsmål?
Vi hjælper gerne!!
Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!
Lad dine kunder betale online – nemt, hurtigt og sikkert
Med online betaling kan du tage imod betaling ved online tilmelding på din hjemmeside. Online betaling kører helt automatisk og er langt mere sikkert for dig og dine kunder. Ved at springe unødige betalingstrin over, slipper du for at bekymre dig om tastefejl, unødigt papirarbejde og tidskrævende betalingsopfølgning. I stedet får du pengene hurtigere, en langt nemmere bogføring og mere tid mellem hænderne til dine kunder og deres behandlinger.
Når kunderne går ind og tilmelder sig online, kan de i processen betale for deres deltagelse med det samme. Ved at koble online betaling på dit eventsystem, kan dine kunder vælge betalingsmetode efter indtastning af oplysninger og derefter gennemføre betaling og tilmelding på samme tid.
Vælger du at tilokoble online betaling skal du bruge en betalingsgateway og en indløsningsaftale. Betalingsgatewayen er med i online betalingsabonnementet hos Gecko, men indløsningsaftalen skal du ansøge om og betale for særskilt. Indløsningsftalen muliggør betaling med Dankort, Mastercard, VISA og andre internationale betalingskort samt MobilePay.
Hvilken indløser du skal vælge afhænger af behovene i din forretning.
Når du har fået en indløsningsaftale på plads, vil kortindløseren kunne håndtere transaktionerne på vegne af dig. Det betyder, at denne får lov til at flytte dine kunders penge over på din konto, kontrollere at der er dækning på kundens betalingskort samt reservere beløbet der skal betales og indsætte dem på din erhvervskonto.
Prisen for online betaling er 149* DKK pr. måned ex. moms.
* Der vil være yderligere omkostninger forbundet med transaktionerne. Prisen per transaktion varierer alt efter hvilken indløser du vælger. Derudover vil der være ekstra omkostninger forbundet med automatisk trækning og MobilePay..
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.